Planinarsko društvo Obzova

Menu Style

Cpanel

Dobrodošli

obzova no bgOvdje možete naći sve informacije vezane uz rad društva, pogledati na kojim smo izletima do sada bili i kako smo se proveli te koji su nam izleti i projekti u planu u budućnosti.

Otok Cres 28.01.13.

Otok Cres

Sis 639 m, Gorica 647 m

nedjelja 28. siječnja 2013.

Slike Stjepan

Slike Dragan N.

Okupljanje: Trajektno pristanište Valbiska u 8:45 h, trajekt za Merag polazi u 9:15 h.

Raspoređivanje po autima do popunjavanja. Vožnja do Merga traje 25 min. Popunjenim autima nastavljamo 22 km u pravcu Cresa/Porozine do odvojka Križići (350 m) za Beli,  parkiramo aute (10:30 h) i nastavljamo pješke stazom za vrh Sis 639 m i produžujemo za vrh Gorice 647 m (12:00 h). Staza vodi uz greben odakle se za bistrog vremena pružaju lijepi vidici na Krk, Plavnik, Velebit, Istru i Kvarner s obje strane Cresa. Zatim se spuštamo istom stazom do auta (13:30 h) i  vraćamo se u Merag na trajekt u 15:00 h

Težina puta: dužina staze 5,1 km, strmi ukupni uspon 366 m po kamenitom terenu, bez pomoći ruku.

Oprema: odjeća primjerena vremenskoj situaciji, visoke planinarske cipele, štapovi, tekućina i hrana iz ruksaka, planinarska, zdravstvena i osobna iskaznica.

IZLET JE NA VLASTITU ODGOVORNOST!

Nakon prelaza u Valbisku, posjet konobi "Pod prevolt" u Milohnićima.

Vodič: Stjepan Janeković

0921147500

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.