Planinarsko društvo Obzova

Menu Style

Cpanel

Dobrodošli

obzova no bgOvdje možete naći sve informacije vezane uz rad društva, pogledati na kojim smo izletima do sada bili i kako smo se proveli te koji su nam izleti i projekti u planu u budućnosti.

Cres 07.04.13.

Otok Cres - pješačka tura: Martinšćica - Vidovići - Helm - Lubenice

Broj izleta: 104

Datum: 07. Travanj 2013. (nedjelja)

Mjesto okupljanja: Trajektno pristanište Valbiska

Prijevoz: Autobus

Okupljanje: Trajektno pristanište Valbiska u 8:45 h, trajekt za Merag polazi u 9:15 h.

Kupnja putničkih karata za trajekt i ukrcaj pješke. Vožnja do Merga traje 25 min. Na pristaništu Merag ukrcavamo se u autobus Autotransa Cres. Vožnja do Martinšćice traje cca 45 min, te oko 11:00 h nakon slikavanja lagano krećemo asfaltiranom cestom do zaseoka Vidovići ( 262 m ). Iznad Vidovića pauza nakon uspona sa trošenjem zaliha iz naprtnjača. Nastavljamo laganim usponom, prolazimo pašnjacima kroz zatoke u gromačama i nakon dostizanja nivoa 350 m staza se izravnava, te možemo uživati u vidicima na Cresko-Lošinjski arhipelag, kao i pogledu prema istočnoj obali Istre. Produžujemo za vrh Helm (13:30 h) šumskom cestom kroz gustu borovu šumu do odvojka za vrh Helm (482 m) odakle se pružaju lijepi vidici na Vransko jezero, Velebit, Istru i Kvarner s obje strane Cresa. Nakon kraće pauze spuštamo stazom do asfaltirane ceste, te nakon 1 km dolazimo u Lubenice (382 m). Dolazak u Lubenice predviđen je oko 14:30, gdje je u konobi „Hibernicia„ organiziran ručak. Na meniu je janjeći gulaš sa njokima (70 kn) ili maneštra od povrća sa kobasicom (40 kn). Poslije druženja u konobi Hibernicia u 16:15 h ukrcavamo se u autobus Autotransa i vozimo se do trajektnog pristaništa Merag na trajekt u 17:30 h.

Težina puta: dužina staze 12 km, strmiji uspon do zaseoka Vidovići po asfaltu ili stari put sa

serpentinama po kamenitom terenu. Veći dio trase lagana staza sa ukupnom visinskom

razlikom oko 500 m.

Cijena autobusa 1200 kn koja će se podijeliti na učesnike izleta.

Oprema: odjeća primjerena vremenskoj situaciji, visoke planinarske cipele, štapovi, tekućina i

hrana iz ruksaka, planinarska, zdravstvena i osobna iskaznica.

IZLET JE NA VLASTITU ODGOVORNOST!

Vodič: Zlatko Pavić; 098 98 12 495;

e-mail. This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.